close

哈摟!!

因為之前的背景音樂真的有點吵

所以現在改成

"蔡健雅的Change the world"

很好聽 推薦給大家歐!!

If I can reach the stars,
如果我能觸碰星辰
Pull one down for you,
我會為你摘下一顆
Shine it on my heart
讓它照亮我的心
So you could see the truth:
好讓你能看見真相

That this love I have inside
那就是我心裡的這份愛
Is everything it seems.
好像就已是全部
But for now I find
但現在我所要找的
It's only in my dreams.
只存在於我的夢中

And I can change the world,
要是我能改變這世界
I will be the sunlight in your universe.
我會成為你宇宙的陽光
You would think my love was really something good,
你會覺得我的愛是真的很棒
Baby if I could change the world.
寶貝 如果我能改變這世界

And if I could be king,
如果我是國王
Even for a day,
就算只當一天的國王
I'd take you as my queen;
我也會要你當我的王后
I'd have it no other way.
沒有其它方式 (或是 沒有另一個)

And our love would rule
而我們的愛會統治
This kingdom we had made.
統治這屬於我們的國度
Till then I'd be a fool,
直到我成為傻瓜
Wishing for the day...
期盼著那一天

That I can change the world,
要是我能改變這世界
I would be the sunlight in your universe.
我會成為你宇宙的陽光
You would think my love was really something good,
你會覺得我的愛是真的很棒
Baby if I could change the world.
寶貝 如果我能改變這世界
Baby if I could change the world.
寶貝 如果我能改變這世界

I could change the world,
我可以改變這世界
I would be the sunlight in your universe.
我會成為你宇宙的陽光
You would think my love was really something good,
你會覺得我的愛是真的很棒
Baby if I could change the world.
寶貝 如果我能改變這世界
Baby if I could change the world.
寶貝 如果我能改變這世界
Baby if I could change the world.
寶貝 如果我能改變這世界

好聽的歌喔

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    安靜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()